تبلیغات

تبلیغ تشویق به اهدا عضو در رسانه ملی کم می‌شود

واکنش محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما درباره تبلیغات اهدا عضو در تلویزیونبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد در پی انتقاد برخی از مخاطبان از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهدا عضو در رسانه ملی، این سازمان تصمیم گرفته است این تبلیغات را کاهش دهد.

رنجبران در توییتر نوشت:

«دیروز برخی به حق از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهداء عضو انتقاد داشتند.

برغم اینکه با همین تبلیغ ثبت نام روزانه چهل برابر شده و تازه به ایده آل آمارهای جهانی رسیده آیم اما امروز با مدیرکل بازرگانی سازمان صحبت کردم و قرار شد برای تامین نظر مخاطبان از حجم این تبلیغ کاسته شود.»   

واکنش محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما درباره تبلیغات اهدا عضو در تلویزیون

انتهای پیام/

گزارش تخلف

کلیه مطالب سایت توسط ربات از خبرگزاری های معتبر و سایتهای فارسی زبان به همراه لینک منبع باز نشر می شود و سایت ما هیچ مسئولیتی نسبت به آنها ندارد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را از طریق لینک گزارش تخلف در قسمت پایین به ما اطلاع دهید تا رسیدگی شود.

تبلیغات لینکی

جدیدترین اخبار